Nöro Satış Teknikleri Eğitimi

Nöro Satış Teknikleri Eğitimi

 

Satış yapmak ürün ya da hizmetiniz hakkında her şeyi bilip anlatmak değildir. Satış karşımızdaki kişinin zihinsel süreçlerine girerek, karar verme sürecini hızlandıracak şekilde etkili olmaktır.

Nöro Satış Teknikleri Eğitimi

Satış yapmak ürün ya da hizmetiniz hakkında her şeyi bilip anlatmak değildir. Satış karşımızdaki kişinin zihinsel süreçlerine girerek, karar verme sürecini hızlandıracak şekilde etkili olmaktır.

Karar verme süreçlerini neye dayandırdığını nasıl bir düşünce sürecinden geçtiğini, dünyayı nasıl algılayıp neleri dışarıda bıraktığının fark edebilirsek ve onunla kendi dilinde iletişim kurabilirsek bu süreci hızlandırabiliriz. Bu eğitimde teknik ve teorilere boğulmadan insanı en hızlı ve en etkili tanımanın kişinin dünya haritasının keşfetmenin püf noktalarını bulacaksınız.

Peki bu süreç nasıl başlar?

Nasıl biter?

Nasıl ilerler?

Müşterinin karar verme ve satın alma haritalarını nasıl keşfederiz?

Uzaktan "Nöro Satış Teknikleri" Eğitimine Kimler Katılabilir?

Şirketlerin "satış ve pazarlama" temsilcileri

Pazarlama iletişiminde reklam, sosyal medya ve halka ilişkiler bölümleri

Çalışan ilişkilerini güçlendirmek isteyen IK ve birim yöneticileri

İletişim, sunum ve müzakere becerilerini geliştirmek isteyenler.

Müşteri ilişkilerini yönetmek ve kendini bu alanda geliştirmek isteyen herkes.

Nöro Satış Teknikleri Eğitimi Nerelerde Kullanılır?

Kurumsal şirketlerde çalışanlar

Müdürler, CEO’lar ve İdari departmanda yöneticilik yapanlar

Firmaların satış pazarlama departmanında çalışanlar

Uzaktan Nöro Satış Teknikleri Eğitiminin İçeriği Nedir?

Nöro Satış Nedir?

Her Bedene Uyan Tek tip satış yöntemi yoktur

En doğru satış sunumu nasıl olmalıdır?

Bu sorunun cevabını verecek tek kişi müşteridir

Peki müşterinin dilin nasıl anlatırız?

Müşterinin dilinde konuşma

Satın alma dinamikleri

Karar verme süreci

Müşteri ile bağ kurma becerileri

Satıştaki en önemli 2 unsur

Satışının önünü kesen engeller

Zihinsel ve dilsel engeller

Satışta bilinç dışı gücünü kullanmak

İletişimin 3 bileşenini etkin kullanma

Duygusal durumun iletişimdeki önemi ve rolü

Satışta duygusal durum kontrolü

Geleneksek satış ve nöro satış arasındaki fark

İkna ne demektir? İkna stratejileri nelerdir? İkna ederken nelere dikkat etmeliyiz?

Satış ve sonrasına uzanan tüm prosedürü önüne serip belli bir sırayı takip mi etmeliyim yoksa prosedürleri unutmalı mıyım?

Kısa ve öz bilgi yeterli mi yoksa detaylı bilgi mi vermeliyim?

Satın alırsa neler kazanacağına mı almazsa neler kaybedeceğine mi?

Ürünümün piyasadaki benzerlerinden farklı yönlerine mi yoksa benzerliklerine mi odaklanmalıyım?

Ürünümüzü kullanan başkaları ya da ünlülerden bahsetmeli mi yoksa bahsetmemeli miyim?